PACHET STERGERE BASIC

• Consultanta specializata privind situatia d-voastra si propuneri privind solutionarea.
• Interogare specializata in fata Biroului de Credit pentru aflarea situatiei complete.
• Reprezentare specializata in fata Biroului de Credit si Operatorului Bancar sau IFN pentru stergerea istoricului negativ.
• Depunerea diligentelor necesare si suport in demararea procedurilor care se impun.
• Asistare in obtinerea rectificarii si radierii informatiilor negative incorecte.

PACHET STERGERE PREMIUM

• Consultanta specializata privind situatia d-voastra si propuneri privind solutionarea.
• Interogare specializata in fata Biroului de Credit pentru aflarea situatiei complete.
• Reprezentare specializata in fata Biroului de Credit si Operatorului Bancar sau IFN pentru stergerea istoricului negativ.
• Depunerea diligentelor necesare si suport in demararea procedurilor care se impun.
• Asistare in obtinerea radierii informatiilor negative incorecte.
• Consultanta specializata in vederea obtinerii unui credit nou sau a unei refinantari.
• Asistare pentru castigarea celei mai bune oferte de creditare sau refinantare a unui nou credit.

PACHET CREDITARE

Dupa stergere, te sustinem in a obtine un credit sau o refinantare avantajoasa.

PACHET IMOBILIARE

Te ajutam in a gasi bunuri imobiliare prin noul credit obtinut.

PACHET LEASING AUTO

Te ajutam in a gasi autovehiculul dorit.

PACHET CREDIT FIRMA

Te ajutam in a gasi cea mai buna solutie pentru firma ta.

Acoperire nationala

Contactează-ne indiferent de orașul în care te afli.


De ce noi ?


Întrebări frecvente

Cum se calculeaza costul pentru dosarul meu ?

Analizam situatia d-voastra si in functie de problemele existente se calculeaza costul pe baza unei anexe tarifare, costurile fiind correlate cu eforturile rezolvarii situatiei.Garantam transparenta si onestitatea contractului. Tinem sa ajutam oamenii nu sa profitam de problemele lor.
Costurile presupun un total final care se comunica clientului, din care se achita un avans necesar inceperii demersurilor si trimiterii notificarilor catre operatorul bancar sau nebancar.
La finalizarea situatiei, clientul are, conform contractului, 15 zile pentru achitarea diferentei contractuale.

Cine se ocupa de dosarul meu ?

Lucram cu o echipa de avocati, consultant financiari si juristi specializati in probleme bancare , fapt ce ne ofera o perspectiva clara asupra majoritatii spetelor, posibilitatii de solutionare si bineinteles asupra costurilor necesare rezolvarii situatiei. Ne preocupa sa iesiti in avantaj in aceasta confuzie de oferte si problem bancare.

Care sunt pasii care se fac in dosarul meu ?

Analiza situatie si factori care au dus la inregistrarea informatiilor negative.
Consultanta specializata privind situatia d-voastra si propuneri privind solutionarea.
Interogare specializata in fata Biroului de Credit pentru aflarea situatiei complete
Reprezentare specializata in fata Biroului de Credit si Operatorului Bancar sau IFN pentru stergerea istoricului negativ.

In cazul in care nu se rezolva pierd banii ?

In cazul in care situatia nu poate fi rezolvata din imposibilitatea noastra, avansul va fi returnat integral, clientul trebuind sa prezinte doar chitanta si contractul.
In cazul in care clientul nu ofera informatii complete si reale, sau are actiuni ulterioare de creditare si neachitare,care duc la raportare in BC ulterior incheierii contractului, fapt ce poate duce la imposibilitatea de rezolvare a problemei, avansul nu mai poate fi returnat.
In cazul in care nerezolvarea situatie tine de o situatie fortuita( dizolvare, procedura de vanzare-cumparare a operatorului bancar respectiv, alte problem legale si juridice ), avansul nu va fi returnat.


VERIFICĂ-ȚI SITUAȚIA !
Avem sute de clienti multumiti si eliberati de istoricul negativ din Biroul de Credit






UNDE NE GASITI ?

Ploiesti, Prahova, str. Paris nr.5

0739842448

0739842479

0732358789

0739842439

office@radierebiroucredite.ro

Buy now